Högskoleprovet!!


Vad hände med att jag är smart??

Efter det här dåliga resultatet ska jag nog aldrig kalla mig smart igen ... provet (kalla kårar)
Men jag fick i alla fall inte 0,0.... men hade räknat med en aning högre resultat...

Jag får skylla på tidpressen... om jag får vara ärlig så är nog den en stor bit av förlusten...
de ropade ut "5 minuter kvar..." och ja... jag var halvvägs så tvingades fylla i svaren lite slumpvis i de flesta gångerna... jag måste bli bättre!

Nu får jag väl bara hålla tummen på att jag kommer in på universiteten... O____o

Hoppas på att det gick bättre för Jin-sama...! >o<



Ååååh.... Naruto-kun jag håller med dig!! I can't beleive it's true!
Jag har svikit dig... TT___TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0