Mangaklubben!!

Äntligen fick man chans att träffa gänget från mangaklubben igen! Har missat tre gånger i rad nu så har inte sätt dem på sex veckor >W<

Dessutom så höll jag och Jin-sama en lektion i japanska! Gu, vad jag var nervös innan vi började! ... okej egentligen så gjorde Jin-sama det mesta av jobbet medan jag stod bredvid och assiserade och svarade på "elevernas" frågor XD

Jag ångrade mig lite efteråt att jag inte gjorde något...

Jag fick en bild på Jin-sama när hon var klar! Han fota innan hon hunnit sudda ut allt på tavlan :P



Och efteråt fastnade vi hos asiaten i gruppen. Han pluggar tydligen också till lärare som Jin-sama och var riktigt imponerad äver hennes insats.

Hahaha, som vanligt stod jag tyst som ett fån medan de pratade... Men ville inte lägga mig i... TT.TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0