Studentklänning!

Nu har jag fastnat på en söööööt klänning som jag vill ha till studenten, har budat på ebay, men vet inte än om jag kommer att vinna, men som det ser ut nu så är jag ganska säker på att jag vinner den <3 Priset är runt 600 kr.... så kommer att vara fattig efter detta... lite..

Hade tänkt att lägga ut bild men ångrade mig, för att kunna hämnas på Jin-sama som inte velat berätta det hon köpte fören hon fick hem det....! Mooohahaha!

Håller tummen på att jag inte berättar det för henne i förväg!

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

HahaXD Som du vill men jag vet att den åtminstonde är vit eftersom det är en studentklänning och jag kan nog gissa mig till hur den ser ut >.<



-Jin-sama.

2011-04-04 @ 07:25:14
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0