Japan på besök!!!

Just precis!!! Utbytesstudenter från Japan har kommit till min kommun och stannar fram till tisdag!! >o<

Jin-sama har Shoko som bor hos henne... jag sökte också till att vara värdfamilj för att ta hand om en av japanerna, men tyvärr hade alla redan fått ett hem att bo hos :(

Men jag stalkar dem till skolan och umgås ihop i de olika aktiviteterna :) Idag var det en tävling om vem som kunde bygga den bästa bron, man fick använda vilket material som man kunde komma på! Själv tycker jag att de fick kanske lite lång tid för bygget... från 11.00 - 13.40.. så det blev lite långtråkigt ett tag :S Men japanerna visste förstoss hur man höjer upp stämningen med lite origami ^_^


Senare ikväll är det smörgåsbord på skolan så det blir ännu mer tid att stalka se otroligt söta Japanerna!! Hihih...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0