Upprop...

Imorgon är det första upprop i Linnéuniversitetet för mitt program som jag ska börja läsa nu!

Dagen som jag har gått och väntat på i någon månad nu har äntligen kommit... Första dagen som en college-student! Wiiiieeeee!!

Jag är lite nervös.. Liksom, hur mina dagar som student kommer att se ut... hur mitt förbannade schema fungerar och hur mina nya klasskamrater är (^.^)

Men jag är mest rädd för att försova mig... Eftersom uppropet är redan 09.00 så måste jag ta det första tåget för att komma i tid... (de dagar som jag börjar 08.00 har jag verkligen svårt att komma i tid till!)
Så här ser min resa ut:

05.55.....................Buss
06.54                     Byte till tåg
07.41.....................Ankomst i Växjö
07.45 (07.56)          Buss till Universitetet!
08.06.....................Senast framme vid universitetet!

Sen ska jag bara leta rätt på salen! Hehe...

Tänk om jag försover mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0