Välkommen till samhället!

Idag var en energirik dag!

Mormor flyttade ner från Nynäshamn till oss smålänningar :) Så har spenderat den mesta av min tid i hennes nya lägenhet och packat upp kartonger, ordnat med möblerna... Dessutom var mammas morbror och hans två söner med och hjälpte till med flytten! GRYMT länge sedan som man stötte ihop med dem!

Tillbaka till lägenheten... asså, jag blev avundsjuk! Så fort jag klev in i lägenheten insåg jag direkt att den är precis likadan som den studentlägenhet som jag och Jin-sama funderar på att flytta till om vi får plugga i Växjö..! Fatta att jag bara blev mer och mer deppig där inne då det är min mormors lägenhet och inte min! Kändes faktiskt lite som att jag befann mig i Växjö... Suck..

Nåja, det var kul att träffa släckten igen ju och kul att de bestämde sig för att sova över hos oss så att vi får ännu mer tid med dem! Hihi kul!

Senare kanske det kommer lite bilder <3 men nu måste jag tillbaka till släcktträffen ;D

Mata ne!

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Sounds awsome but tiring... Yey, I got such an awsome plan for cosplaying >o<. See ya tomorrow! I'm ya biggest fan!



-Jin-sama.

p.s skrev på engelska för att det är roligare hahaXD

2011-02-28 @ 17:14:52
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0