Den allra första!

Hihiihi...

Jag fick paket med posten idag  ;P

Det var min yuuri-cosplay!! Så nu har jag äntligen en hel cosplay som faktiskt kommer från en riktig serie! (Dock så var den mycket mycket varm...) men den satt perfekt på mig! Tack Kina för att ni är så bra på att sy!


Hm... Klaga inte över bilderna!
Det var snabbfoton igen och peruken sitter fel! Jag vet!! Så var jag inte heller så berädd när mobilen tog själva fotot... -___-


Tyckte att den påminde lite om en pyjamas XD




Asså FAaaaN! Jag måste öva in Yuuri-poser! För jag posar ju som en tjej på varje bild! Illa! Illa!


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Det första jag tänkte på när jag såg första gången var Lee... Jag skrattade faktiskt åt det, men luggen, blicken och stilen ! MG!

2011-07-09 @ 12:15:02
Postat av: Kaeru-hime

Noooo... Jag hade hoppats på att det bara var jag som tyckte peruken påminnde om Lee... Men nooo...!

(Men medger igen att peruken satt fel på dessa foton!) Luggen ska längre ned mot ögonen till exempel!

2011-07-09 @ 14:48:18
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Ja men jag tror inte det hjälper, du har liksom Lee-stämpen på dig. Men ska du spela harry potter när vi ska på bio? Det skulle vara asgrymt! Du har ju en kort svart peruk (han har brunt men orka bry sig) så är jag Malfoy (med långt hår...) och Koinu ska vara Hermine (vet inte hur hon stavas...)

2011-07-09 @ 21:01:35
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-him

Jo, jag vill!

Men jag vet inte.. har ju inga direkt harry potter kläder... om jag inte bara nöjer mig med den vita skjortan isåfall!

Men kanske går som Yuuri på bio isåfall.. har inte riktkigt bestämt mig än, men det vore ju coolare att vara harry, med tanke på filmen vi ska se!

2011-07-09 @ 22:41:54
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/
Postat av: Jin-sama

Exakt! Fast om du ska vara han så ska fan jag också vara någon udda typ... men det får vi se på onsdag! ^^<3

2011-07-10 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0