Cosplay-planer i verk!

Okej jag vet att jag sa att jag tänkte cosplaya någon från Vocaloid men efter UppCon insåg jag att det redan finns tillräckligt många som cosplayar dem!

Och något som jag även la märke till att jag inte kunde hitta någon från Kyou kara maou! Så därför har jag nu istället bestämt mig för att Cosplaya Yuuri! (Hade ju svårt att välja mellan Yuuri och Wolfram) men nu har jag äntligen bestämt mig och bara för att jag inte ska hålla på och ändra mig igen så budade jag på en peruk som jag anser vara god nog åt Yuuri! (Var tvungen att buda nu eftersom prudukten går ut halv sex imorgon och då ligger jag uppenbarligen och sover!)

Hahaha ännu en till peruk som är exakt likadan som de två andra perukerna, bortsätt från färgerna... jag tror jag är besatt av korta peruker med raklugg...



Hm... Kommer nog troligtvis klippa luggen lite kortare.. kommer annars gå runt och störa mig på den!

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

HahaXD Det får du göra Kaeru-hime! Vann du den nu då?

2011-06-18 @ 12:22:36
Postat av: Kaeru-hime

Ja, det klart jag gjorde! ;D 157:-

2011-06-18 @ 16:40:20
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0