Hihi...! ~~

Vädret var idag ganska växlande kan man säga... men lyckades ändå få lite ny solbränna på kroppen!

Så städade jag helt plötsligt mitt rum idag... hade egentligen bara tänkt att byta afficher till dem som jag köpte på UppCon men började städa rubbet.. Även ränsat ur min pappers hög!

Jag tog en promenad och skänkte bort lite av mina gamla kläder! Erika och Anders hänge med som sällskap och gissa vad som hände?! Anders fick bort sin cykel-rädlsa totalt och cyklade för första gången på egen hand. Skitstolt var han också! "Jag kan, jag kan, jag kan!", ropade han om och om igen. ;)




Jag har även återhämtat mig efter resan nu... Igår var jag superseg så gick runt med sur min hela dagen... Tror jag somnade en stund även mitt på dagen för att jag var så trött... allvarligt! Jag orkade inte göra någonting! (Jin-sama... förstår inte hur du orkade med att jobba!)

 


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Ja vad ska man säga? Jag är ju bäst! Neh skojar... jag tvingade mig till att orka fast jag var mest seg. Blev attackerad av en liten unge, blev kittlad.

2011-06-08 @ 21:13:09
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Hehehe vad kul! Du som älskar att bli kittlad!

2011-06-09 @ 00:50:24
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0