Ny frisyr! :D

Tjena!

Ville bara berätta för er att jag gick till frisören igår och klippte av mig håret!!
Anledning är för att jag blev sjukt irriterad på det så detta var min lösning.. Mamma blev dock inte så värst glad när jag kom hem med kort hår...

Jag färgade det även svart igen för... saknade de dagar då jag hade svart hår.. även om det tog ett tag att få ur det svarta efteråt..


Vad tycker ni??
















(Ser hemsk ut på bilderna jag vet! Men tog bilderna igår vid midnatt så var supertrött och blixten i ögonen var inte heller det göttaste!)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Okej... nu till er som fortfarande inte listat ut det än så... har jag inte klippt mig! Detta är Yuuris peruk!! Men jag liksom lyckades lura mamma att jag hade varit och klippt mig så ville göra likadant med er^^ Men allvarligt! Mamma blev absolut inte glad! Fick straff med att hänga tvätt utomhus.. -___-

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Fy fan! Jag trodde nästan på det! Kaeru-hime vet du vad! Jag fick reda på vad min japan heter idag! Och det finns ett problem... och det kan du läsa på min sida... Näh nu glömde jag lägga ut en sak på bloggen... heheXD ses ska till Ullared imon!<3

2011-07-01 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0