Skööönt...!

Idag har jag spenderat min eftermiddag genom att först cykla in till skillingaryd och lämna pengar och present kort till Lisa-chan då hon en timme senare åkte in med sin mamma för att shoppa och hämta ut bio-biljetterna inför premiärdagen med Harry Potter och dödslirikerna Del 2!!!! (Jag är ett stort HarryPotter-fan!!!!! o.O)

Efter den trevliga pratstunden med henne så cyklade jag vidare mot Chatrin som bor lite längre in i centrum och hemma hos henne hade vi det mycket mysigt med spel, TV och mat!

Men nu är jag hemma igen!! Det känns så gött av få chans att vara lite social igen då jag suttit inne i en hel vecka...! Tack mina underbara vänner!

p.s. Jin-sama du får betala Lisa-chan för biljetterna till henne senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0