Uppfreshade!

Sitter nydushad i sängen och grublar kort över om jag ska försöka skaffa mig en NärCon biljett eller inte... men tror nästan att jag ska göra det! De firar trotts allt 10 år! Och det vill man ju inte missa! Min pengar... (fattig!)

Bredvid mig står min lillebror och provar alla spel jag har på mobilen -___- och sedan borta vid min sovrummsdörr står min mammas man och byter lås. Just det, byter lås! Eftersom för några år sedan gick det sönder och har inte kunnat stänga dörren sedan dess och tack vare att jag bor nere i källaren blir det närstan iskallt i mitt rum! I vintras kunde jag knappt somna då det var så kallt! Inte ens täcket höll mig varm!



Delar med mig ett foto från studentbalen på hela klassen (saknas några dock! Är totalt 11 i klassen!)

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

yey! jag kan titta upp några vandrahem i linköping ifall sovsalsbiljetterna är slut! Imorgon ska jag till banken och sedan blir det BILJETT köp! HAr skrivit by the way och ska nu se på en ny anime film. The borrowers Arrietty, som var hur svår som helst att få tag på med engelsk text.

2011-06-19 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0