Egen tid~~

Efter att ha städat mitt rum en aning (Var jättestökigt!) så fick jag lust att klä upp mig av någon anlidning... kanske för att rummet var finare så ville jag och vara finare... maybe...




Har ju lite funderingar kring vad jag vill ha på mig på UppCon, mer än den där tröjan jag har beställt (väntar fortfarande på att den ska komma... -.-)




Men så kom jag att tänka på min och Jin-samas småplan om att "klä upp oss" på den sista skoldagen innan studenten... kanske jag skulle kunna bära det här då?



Hatten kanske jag ska ha till tröjan också >.<



Älskar mina vingar som jag köpte förra sommeren<3 kanske de gör även dessa kläder att se bättre ut!




I HAVE SO MUCH OF FUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0