Min bokbeställning is back!

Jaahapp... Nu har jag fått ett mail från bokus där de säger att min beställning har blivit försenad...

Mailet kommer ju bara lite försent! Eftersom jag fått tillbaka mina pengar trodde jag att jag inte skulle få dem över huvudtaget... men nu, antar att de kommer att ta tillbaka pengarna igen, vad onödigt att ens skicka mig dem tillbaka!

Men att jag kommer att få mina böcker ändå! Det gör mig såååå lycklig!! Hon-sama... Dai suki da yo!

De två böckerna som jag beställde är en yaoi novel serie, ser fram emot att få läsa dem!

Serien handlar om Tohru Takahisa som är med om en bilolycka och drabbas av minnesförlust. Han kommer inte ihåg någonting från efter att han vaknar upp på sjukhuset. En man vid namn, Fujishima, hämtar upp honom och säger att han är Tohrus vän, att han kan bo hos honom. Men Fujishima vill inte berätta något om Tohrus förflutna. Sakta växer deras relation till större... som sagt detta är en yaoi! ... med både sorg och drama tillsammans blir berättlsen som mest åtsittande.

Den första boken i serien heter Cold sleep...
Jag har fått låna den här av Jin-sama eftersom jag inte trodde att jag skulle få böckerna, men det blir så braaa^o^ Nu behöver jag inte oroa mig för att köpa de andra >.<




Och den andra heter Cold light... Denna volym har jag redan i bokhyllan.
Lyckades köpa andra boken i en serie, vilket är så typiskt mig!



Och till sist den sista volymen i serien, Cold fever!
Trodde att det skulle dröja länge innan jag skulle få läsa denna...
Tack för att bokus tog upp beställningen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0