Vad hände...?

Äm... Ja det här var ju inte meningen...

Men jag liksom gick bara in på ebay.com som jag brukar göra och kolla lite bland de olika prudukterna (Planera, om vad jag kan tänka mig bära, rättare sagt!)

Men... så såg jag en peruk... 
Jag plockade upp en bild på mig och förästälde mig peruken på mitt huvud... tänkte: ~Det ser väl inte allt för dumt ut...~

Så såg jag priset $22,99 (ca 149 SEK) och fri frakt... Jahaop, tänkta jag...

Men sen såg jag hur lång tid det var på den... 35 sekunder! Vet inte vad som hände men det är möjligt att jag hamnade i en slags trans... När jag vaknade hade jag budat och vunnit peruken...

Då tänkte jag: Vad har jag gjort?! Varför! Jag skulle ju inte köpa peruk än!

Men då var det bara att le och betala...

Så här ser den ut:



... Det är väl bara att vänta till den kommer med posten nu då...! hehe >.<

Kommentarer
Postat av: Syrran!! ;)

HAr du beställt den på redigt eller var det bara en dröm??? :D hahahha

2011-03-09 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0