En go kväll!

Godmorgon alla goa människor!

Som jag berättade i mitt förra inlägg så hade jag skolbal igår och var hemma 01.30 i morse. Kvällen var allmänt trevlig, ja det var roligt alltså! :P

Men ska väl säga att det var en kväll som jag är inte van vid (jag är inte den som går på fester) men det var roligt. Fick lite mer gemenskap med övriga i klassen dessutom och dansade mycket... så drack jag ju även mer än jag någonsin har gjort tidigare (rummet började bara snurra! och äm... är fortfarande lite ostadig på fötterna.)

Även om jag inte hade den absolut bästa klänningen så kunde jag roa mig massor trots allt!

Bilder kommer senare för har inte orkat föra över dem till datorn än >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0