Förberedelserna börjar...!

Som ni alla vet så kommer UppCon allt närmare och nu är det endast tre veckor kvar. Därför har jag börjat fundera på packningen bland annat och dessutom vad mer jag behöver tänka på...

Boendet på vandrahemmet  är i alla fall klart (Jin-sama betalade åt oss båda tidigare idag) Men självklar så har jag betalat min del av det. Så ska jag snart beställa bussbiljetten (vilket Jin-sama redan gjort) men jag tänkte vänta lite till...

Aaah...! Jag tror det kommer att bli så awsome!

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Ja det kommer att bli awesome! och vi kommer att ha så kul! Undra vad vi ska göra under våra fina 6-7timmar i bussen!

2011-05-16 @ 21:59:01
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tagga förståss!!

Men vi kanske ska passa på att sova lite också.. speciellt på hemresan!

2011-05-17 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0