Förskolans dag!

Vårat aragement med ett antal förskolor idag blev mycket lyckad! Det var superkul och många älskade mina änglavingar som jag bar på ryggen (hade ju min cosplay som jag tidigare visat på bild (blå peruk)
Och som vanligt när något kul händer i skolan så är pressen där och ska fota och ställa frågor.. så vi blev med i skillingaryds tidning! Jag var med på endast ett foto och då gömmer jag mig bakom massa ballonger men vad gör det? Dagen var ju rolig och jag fick mycket beröm!



Det var ungeför 500 barn där idag!



Ser ni mig?
Jag står längst till höger med den stora, vita hatten! Sa ju tidigare att jag höll ballongerna över mig så att jag inte syntes (var ej medveten om det när fotot togs -.-)
Och längst till vänster står söta Usagi som hjälper till med ballongutdelningen. Jin-sama står bakom mig men jag tycker nog jag ser lite av hennes rosa peruk ;)



Förstaårseleverna tvingades sitta kvar till 19.00 igår och blåsa alla ballonger XD
Efter showen var det dock många ballonger kvar men de krossades...! Poor ballons...
Men det var jävligt många ballonger! Ni ser ju att de inte bara fyllde förådet utan även toaletten + duschen!
(högen börjar på golvet!)
Några av oss tyckte det var kul att simma runt bland dem i pausen... (t ex min syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0