ingen ro!

Fan vad trött jag börjar bli på detta nu!

Imorgon är dagen då vi ska ha vår premiär på estetprofilens uppvisning med 50-60-70-tal och allt är fortfarande inte klart... Blir galen!

Så säger dem att vi inte ska gå igenom hela showen från början till slut fören imorgon förmiddag (föreställningen börjar 13.00) och då får jag inte ens vara med eftersom jag måste gå på ett nationellt prov... de kunde inte ha valt provdagen till nästa vecka eller något?

Är hemma men ändå så kan jag inte slapna av...

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Menar det! Gr! Jag längtar till det här är över! Orättvist att de övar nu och inte tidigare! Hoppas bara det inte blir som igår då lärarna försvann helt plötsligt O-O

2011-05-12 @ 07:23:15
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0