Morsdag!

Har precis kommit hem från mormor efter en liten stund tillsammans. Blivit bjudna på middag som var supergod ^^ men nu är jag bara sååå rastlös samt trött... känner mig även lite deppig eftersom skolan är slut nu... eller vi har inga fler lektioner innan studenten om två veckor nu... Vet fan inte vad jag ska göra?!

En sak som jag vill göra är att fortsätta öva på min ocarina men inte så kul att göra det när familjen är hemma och klagar på oljudet... så tar lite fördel till att de jobbar när jag är ledig :P

Så har jag även kommit igång med min musikvideo som jag pratade om tidigare... jag har börjat med planeringen för varje bild, ska sketsa lite på papper och sedan teckna ner dem på datorn :D
Visst låter det kul?? Har det här som en sommarlovs plan >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0