Naruto shippuden movie 3

Haha sååå bra den var!!

Kakashi-sensei <3

Slutet var fan bäst då det var lite yaoi-missförstånd mellan Kakashi och Naruto! haha sååååå kul!
.
.
.
.
Ååååh... jag önskar att man var ledig imon...
.
.
.
.
.
FÖR JAG VILL SE MOVIE 4 NU PÅ EN GÅNG!!!!
Den filmen handlar om Naruto (självklart) som åker tillbaka i tiden på något lustigt sätt och då får han träffa sina föräldrar från innan de dog! Jag är ju alltid så känslomässig vid sånt...! >_<
Men jag får väl se till att vänta till imon ändå, annars kommer jag nog inte orka kliva upp till 6.30 imon... -.- och med tanke på att jag var uppe lite för länge igår också...

Nu är Klockan 00.47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0