Sorry...

Ledsen att jag inte har varit så aktiv den här helgen, jag har haft lite att göra, eller jag har inte varit hemma och fått egen tid den här helgen. Men tänker ta igen det nu ;)

Lördag:

Då var hela mina familj iväg i Värnamo och tog familjefoton med en riktigt modelfotograf. Det var lite sura blickar och klagomål innan vi kom in, men när vi väl stod bakom kameran blev alla så glada att det faktist blev jättelyckat! :) Efteråt åkte Erika med sin pojkvän igen, medan vi åkte iväg och käkade lite mat, jag åt en bakad potatis med kyklingröra >w< Mums!!!

Det blev totalt 81 foton och här är några av dem:



Inser inte förens efter detta att jag faktiskt är jävligt lik min mamma! <3



Söndag:

Spenderade jag hela dagen hemma hos Jin-sama tillsammans med London-mannen Matthew. Det var riktigt kul men sorgligt att Matthew var tvungen att sticka hem så tidigt, men vi får väl träffas en annan dag helt enkelt.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0