Vårt sanna öde

Har ni hört rubriken förut? Om inte.... se till att memorera den!

Det är nämligen titeln till den andra delen av min bok serie med Sai & Oishi. Jo.. det var ett ganska bra tag sedan jag senast skrev på den, men nu har jag faktiskt skrivit lite till och börjar komma in på nya idéer och tankar så detta är positivt... ^__^

Detta är det senaste stycket jag skrivit nyss:

”Men jag minns då inte att du var så här mager!” Chi lägger armarna i kors och ger Sai en dödande blick. ”Sai Sui! Vad har jag sagt om att alltid äta regelbundet?! Nu är det du som följer med mig till köket!” Sai har inget att säga emot. Han är hungrig så det skulle väl inte skada, dessutom så är det lönlöst att försöka vinna en kommunikation med Chi.



Orkade inte målade skuggor som ni kanske ser... men ritade slarvigt enda från början.
(Vingarna ser platta ut!)
Jaja, detta är den senaste bilden på Oishi-sama som jag tecknat fram med min ritplatta.


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

hahaXD jag tycker han blev skit snygg! Hm... kanske borde jag skriva på min berättelse... nah, orkar inte... Gör det någon annan dag !

2011-05-06 @ 22:07:38
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Tack så mycket Jin-sama >o<

Ja, det borde du! :P

2011-05-07 @ 11:57:25
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0