Bilder från KultCon:11

KultCon:11 28-30 okt!

DAG 1: Fredag


Jag gick utan glasögon i stort sätt hela dagen... hade inga linser heller så det blev en liten utmaning ibland..! :P Men höll mig till Jin-sama så det gick ju bra ändå! >.<


Haha Jin-samas urgamla reservmobil!


Det var en liten kö i alla fall...!




Vi mötte även på London-killen! Jättekul!


Det var rittävling om vem som kunde teckna kult-kun! Detta är Jin-samas version!

DAG 2: Lördag


Andra dagen var Jin-sama Suginto och jag var Naruto!


Jin-sama deltog även i karaoke-tävling, detta foto är endast från övningen ^^


Cosplay-schack! Jag gjorde så bort mig!! hehe!



DAG 3: Söndag



Sista dagen var inte alls lång... lite prisutdelning sen var det slut XD

Efteråt hamnade vi på McDonalds med goda glassar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0