Snart helg!!

Idag blir det att plugga tills jag inte längre kan tänka! Eftersom jag har en hemuppstats att göra klar till imorgon!

Så åker jag även från 09.50 in till Göteborg imon tillsammans med min syster för en trevlig helg med daddy! >.<
Det ska bli såååå kul att träffa honom igen!

Det är vecka 44 nu... och många har säkert ett mysigt och härligt lov! Jag som studerar på Universitet har tyvärr inga lov, men jag önskar er ändå en trevlig vecka!!



Så måste jag även berätta för er att min kära vän Jin-sama från igår har flyttat ut från sina föräldrar!

Hon har nu flyttat in i en egen lägenhet i Växjö och jag önskar henne en god och lycka till med sitt nya liv i Växjö! ^o^ I will miss you!!!



Men snart... om ca 2 månader så flyttar även jag ner till Växjö! Längtar!!

Nu ska jag som sagt... PLUGGA!!!!!

Mata ne! (\(U__U)/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0