Kommer aldrig att glömma...!

Nu har jag läst den här mangan Kyou, Koi wo Hajimemasu två gånger! Och jag får bara inte nog av den!

Jag skulle kunna läsa den om och om igen! För jag verkligen älskar den!



Kyou, Koi wo Hajimemasu handlar om två gymnasieelever som finner varandra och startar ett förhållande. Det lustiga är att de har samma efternamn så de kallar varandra för samma namn! :D

Tsubaki Hibino är den 17 åriga tjejen som är totalt ålderdomlig! Går klädd i flätat hår och kjolen nere vid knäna. Men så möter hon Tsubaki Kyouta, som ska gå samma klass. Han är snygg och populär av alla. Men han har aldig haft ett enda seriöst förhällande (tjejer är bara ett problem.)
Han får tjejer att gilla honom, men när de sedan confessar så dissar han tjejerna med en gång. Han försöker samma sak med Hibino, men misslyckas att få henne att gilla honom. Men utan att han märker av det så börjar hon falla för honom ändå. Till slut berättar Hibino sina känslor för Kyouta och blir direkt som alla andra tjejer dissad... men i skillnad från de andra tjejerna så fortsatte Hibino att ändå försöka. Till slut övertygar hon Kyouta att ett förhållande mellan dem kan vara ett försök.
Detta blir Kyoutas första seriösa förhållande och för Hibino är det samma sak, bara att hon har aldrig känt kärlek tidigare. hon har enbart konsentrerat sig på plugget.

så får man följa massa olika situationer då de föröker hålla ihop med varandra... Och alla dessa situationer blir jag sååå galen vi! Jag sitter med "aaaaaw...." till varenda en! hehe!

Det är dessutom kul då Hibino inte vet ett dugg om förhållanden eller hur man ska bete sig... så Kyouta behöver guida henne fram hur ett förhållande fungerar!

Den här mangan är ett måste att läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0