KultCon: 11!!!!

KultCon:11 är ju nu i helgen om ni inte har missat det??!!



Det började redan idag i fullt ös med taggade manganördar (jag är en bland dem)!

Hm.. jag måste faktist betjänna att jag var lite skeptiskt emot Kultcon från början, men det var i stort sätt endast på grund av att det var Jönköping... Jönköping är ju Jönköping... Men jag är ju alltid lite tveksam när jag köper inträdesbiljetter till konventen.. Men alltid lika glad när jag väl är där! Alltid lika sorgligt när helgen är slut... TT.TT

Idag cosplayade jag Yuuri-heka från animen: Kyou kara maou!


Bilden passar inte inte i Yuuris personlighet, I know!, men jag jobbar fortfarande med själva pose-grejen XD

Hade massa kul med denna karaktären!! och som jag trodde så kunde några känna igen mig nu när jag har Yuuris halsband :))

Imorgon ska jag cosplaya Uzumaki Naruto från animen: Naruto XD
Det är första gången som jag kommer att gå ut som Naruto... så är lite nervös... Klassas väl troligvis som en av Narutonördarna XD Men jag är ju en Narutonörd!! XD (Har ni läst det senaste kappitlet än föresten??)

Jag och Jin-sama + London-mannen anmällde oss till cosplayschacket till imon! Så kommer få chans att använda mig av Narutos niinjaskills dessutom!! inte för att jag är så verst duktig på dem XD Men det ska någ gå >.<

Vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0