Motto: Lär av misstagen!

Jahopp.. då tänkte jag ju vara smart och beställa de nya skolböckerna i god tid... men så är man ju så klumpig och tittar inte efter vart jag sätter ut hämtningen... så fick mitt sms igår och gick glatt för att hämta ut böckerna...

Inte fören jag kom hem utan böcker så insåg jag mitt misstag... så mina böcker finns uppe vid stockholm nu och väntar på att jag ska hämta ut dem!!



Men min snälla mamma ringde företaget och fick det att lösas! Men nu kommer det att dröja ytterligare ca en vecka innan jag får böckerna... Kommer jag att klara första veckan utan böckerna? Jag har ju trots allt redan 3 andra som jag ska ha till nästa vecka...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0