Den här veckan...

Okej... nästa vecka så börjar jag på nästa delkurs! Den kommer handla om barnlitteratur och fick ett mejl med massa barnböcker vi ska läsa... -.- haha!

Men... nu den här veckan har ju precis börjat!!

först imorgon kommer jag att redovisa ett grupparbete om språkanalys med barn :)

Sen är vi lediga tilll........ FREDAG-domedag!!

På fredag ska jag nämligen ha min första salstenta... och... kunde de inte bara valt en enkel skrivuppsats istället!!

Tentan (provet) pågår från 8-13... 5 timmar alltså!!

Så den här veckan blir det plugg... tentan handlar liksom om allt som vi har lärt oss på dessa fem veckor...

Men sedan mot eftermiddagen tar jag tåget hem till mamma igen! Mamma fyller nämligen år nästa vecka, men har skola då... så firar henne lite iförväg :)

Och sedan blir det fullt ös med konvent två helger i rad!! (måste ringa min faster och be om att få låna deras sovsäck...! Om inte... är jag körd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0