En sak kvar!

Idag hade jag redovisningen...! Och den gick bra, trotts att vi satt och gjorde innehållet bara en timme innan redovisningen! XD Så duktiga är jag och mina gruppkamrater! :P

Så nu har jag bara tentan på fredan kvar... Blir att plugga!! Det finns inget annat val om jag vill få godkänt!

Och i övrigt så har jag nu fått lite sturktur över de två mangakonventhelgerna! Haha! ... Nä men jag har gjort lista på det viktiga nu i alla fall... och så har jag gjort schema över resan till Lund och tillbaka >.< Kodachicon är nästa helg!! Längtar så mycket!!



Jin-sama säger dessutom att hon är nästan klar med Sasuke-cosplyn! Så nyfiken att få se den!!

Så för att inviga den lite så ska vi ta den här helgen att cosplaya Naruto och Sasuke ;) Världen får akta sig! ^^

NarutoVs Sasuke Naruto and Sasuke #3

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

HahaXD Jaop invigning verkligen! Fast jag måste så göra mina små saker klara! Har gjort det mesta men blev inte nöjd med kjol-delen så måste göra om den lite grana, men min snälla mamma hjälper mig med det^o^ Och sedan hade jag totalt glömt bort märket som ska vara på tröjan!!! Måste sy det förhand med någon snygg tråd... tror min syster har trådar! Sedan är det nedre delen av byxorna, som ska hålla ihop till skorna. Gjorde det idag och blev nöjd men har inte sytt ihop det! OMG säger jag bara!

2012-04-24 @ 22:12:49
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0