Ny film: Women in black!!

 OMG! Kollade lite på sfbios hemsida och upptäckte att en ny film hade premiär i stockholmidag!!

Film: The women in black

Den kommer tyvärr inte gå på bio i jönköping eller växjö... så finns bara en möjlighet kvar för mig att kunna se den nu... hehe...

Det är en skräckis och värkar jättebra! Men den största anledningen till varför jag just vill se den här filmen så mycket är för att Daniel Radcliffe (Harry Potter) spelar huvudrollen!!

Fick tyvärr inte se den ikväll, då jag lovade mamma att se den ihop med henne... så en dag kan jag väl vänta :P







Jag har så väntat på den här dagen då jag åter skulle få se Daniel Radcliffe på filmduken...! >__<

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 22:07:37
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0