haaaa....>.<

Då har jag åkt hem till familjen!! Känner redan julstämmingen och gu vad jag längtar nu!!
Resan hit var väl lite besvärlig men ser positivt på den även om resan tog 1 ½ timme längre än beräkant!! men jag blev inte alls sur!!! Men måste erkänna att det var lite segt i bussen, men det var rätt go stämning ändå^^ Hade ju råttorna vid sidan om mig så kanske var det också :P
 
Det här blev ju också första gången som råttorna fick följa med mig hem till vaggeryd!! Min lillebror blev verkligen förälskad i dem och glad över att jag ska låta dem få bo i hans rum nu under jul ;)
 
Nä nu har jag väl inte så mycket mer att skriva än att jag önkar er alla god jul! hoppas ni firar den med glada miner och tillsammans med dem ni bryr er om :) För det betyder mycket!!
 
Passar även på att dela med mig av lite YOHIO<333
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0