Road to Ninja!!!

 
 
Okej.. jag hittade denna video nyss och kände att jag bara var tvungen att lägga ut den!! 
Den är baserad på deras Minatos och Kushinas historia tillsammans, hur de träffas och slutligen offrar sig själva för Naruto... Uh... Det är så sorgligt!! Men jag älskar sorgliga berättelser för att jag känner sådana starka känslor! Jag älskar det!! :P
 
Jag verkligen älskar MinatoXKushina!! 
 
Därför längtar jag jättemycket på Naruto Shippuden nästa film: Road to Ninja!! Jag vet inte så mycket om den men vad jag tolkar från trailerna så hamnar Naruto och Sakura i en motsatt dimenssion där alla karaktärer är sina motsatser! Till exempel:
 
Sasuke: Tjejsjusare...
Hinata: Agressiv!
Neji: Fegis XD
Shino: Livrädd för insäkter
 
haha ser så fram emot att se den!!
 
Dessutom så lever Minato och Kushina!! Kyaaaa...!!! Och Naruto.. som får träffa dem och allt... Kyaa...!!
Men jag läste någonstans att i filmen kommer Narutos födelse att återberättas, men nu är Naruto där i striden mot Tobi!! Så frågan är... Kan Naruto rädda dem och förändra historien?? (Vet dock inte om jag tycker att den ska förändras XD blir liksom lite epic...) Men ändå skulle jag tycka om filmen!! om man inte kopplar den till serien kanske^^ Kya....!!
 
 
I japan har den dock redan släpps... men den kommer inte ut att för mig att få tag i fören i april eller något... Så jag väntar förväntansfullt!!
 
 
 
 
Och sen finns det en black naruto?!!? o.O
 
 
OMG!! Vill inte vänta mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0