Grand sammarkand :)

Jag och Jin-sama bestämde oss för att kolla in Grand Sammarkand, som är ett populärt shoppingcenter i Växjö! (dock, så vet jag inte vad folket tycker är så kul med det??) Efter att ha varit där så har vi insett att A6 Center i Jönsköping är mycket roligare! (Större och fler affärmöjligheter...)

Men vi höll ändå humöret uppe med våra crossplays!! Jag var då Shibuya Yuuri den här gången och Jin-sama var Senri<333

MEN NU SÅ ÄR MITT BREDBAND SÅ JÄVLA SJUKT SÅ KAN INTE LÄGGA UPP BILDER...!! Helt plötsligt i lördags så bestämde sig mitt mobila bredband att inte samarbeta...! Så kommer typ inte in på något för att det bara laddar...

Pga detta så pallar jag inte vara ute på nätet så mycket och har därför något att skylla på varför jag inte är så social på bloggen :-/

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Du borde ringa dem och klaga! Du kan ju inte leva utan internet bara för att det inte vill fungera när det ska fungera! Ring dem och hör!!

2012-02-08 @ 20:10:52
URL: http://goshujinsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0