Inköpt!

Nu har jag köpt upp för närmare 7289:- och känner att det var dem välförtjänade!
Jag använde mig av Ikeas online-shop och fick preminärt leveransdatum på onsdag nästa vecka :) (flyttar på lördag) Vilket betyder att jag kommer att få bo utan möbler i några dager :)

Det jag köpte var:


En ny säng!
Eller... madrassbotten + en bäddmadrass som jag ska ha över :)
Tidigare besök på ikea så köpte jag ett par björkben till sängen :)



En BILLY-bokylla :)
Kommer att få pengar tillbaka för den av mamma, då de lovat att betala för den :P

+ en byrå med 4 lådor :D


En skön 2-sits soffa!! (>.<)
+ ett soffbord Wweeeeeeee!!!^^


Och till sist en liten hylla till badrummet :D

Detta kommer att bli så bra!! XD (hoppas jag...)


.
.
.
.
.
.
..
.
Försöker bara föreställa mig det hela då alla möbler ska monteras ihop...! X3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0