BESTÄLLD!!!

Nu har jag äntligen fått modet att beställa min nya cosplay! (tog typ en månad XD) men eftersom både kodachicon och ichicon närmar sig så fick jag lite panik och beställde XD

Jin-sama var med mig som stöd då jag satt där på eBay och försökte välja vilken annons som såg lämpligast ut :))



Jag beställde en night class skoluniform från vampire knight + en peruk (som jag kommer att bli tungen att fixa lite med eftersom den är för lång + hennes "toffs" saknas :-/)

Det här blir min första kvinnliga cosplay! :D Tidigare så har jag ju bara varit killar (av någon anledning XD), ska bli skönt att inte behöva krossa brösten hela tiden! hehe...

och karaktärer är förståss Maria-sama från Vampire Knight XD



Så mycket som jag har hatat den här serien... så ska jag till slut cosplaya en av dem!! lite ironiskt! ...
Men det är väl kanske mest Yuki som jag hatar så då passar det väl bra att vara hennes fiende :P

Det enda jag behöver titta efter nu är hennes knästrumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0