imorgon :)

Imon så kommer Usagi-san och Lisa-sama tillbaka till mig och Jin-sama i Växjö :D Vi bestämde att vi tar en varsin av dem, eftersom alla fyra inte får plats i våra lägenheter...

Så Usagi-san sover hemma hos mig och Lisa-sama sover hemma hos Jin-sam... Då blir det även jämt fördelat när det gäller bekostnaden på maten och så vidare :) Men jag räknar med att vi är alla fyra på dagarna ;)

Vi möter upp dem runt 15 tiden och kommer fram till tisadagen att roa oss så mycket vi bara kan!

Lördagkväll är det något dansband som har konsert... men vet inte om vi kommer att gå dit... XD

Men sen så ska vi även bada i simhallen! Har aldrig badat där förut så även lite spännande för mig med och se hur det ser ut ^^ Det sägs att de har en klätterväg!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0