Sommarlov?

Idag hade jag redovisning igen.. men det var inget problem! Det var en rolig gruppredovisning!
Hur kan då detta vara?

Jo... Det är dramalektion och vi skulle framföra vår skuggteater som vi förberett i två andra lektioner!! :) Var jättekul!

Så har jag även en föreläsning imorgon som jag funderar på att skippa... eftersom den är inte obligatorisk och den kommer inte att ha något med hemtentamen att göra! Men har inte bestämt mig än :P

Så man kan väl säga att jag har sommarlov? om man räknar bort föreläsningen och hemtentamen... men liksom hemtentan är ju något jag gör hemma!! ;)

Så blev jag ju underkänd med 3 poäng från godkänd i saltentan jag gjorde för ett tag sedan.. ska göra en omtenta nu den 7:de...

Men bortsätt från det så är det sommarlov!! :P


Sai & Oishi <3333

och...



så flyttar ju Jin-sama tillbaka till Vaggeryd nu till helgen...

Gonna miss her!!! Jag kommer bli så ensam..! Hon är ju liksom den enda som jag umgås med på fritiden...-.-
hehe.. jag är ganska osocial av mig :P

Men hon lovar att hälsa på och jag åker ju ner till Vaggeryd lite då och då jag också, eftersom min kära mor bor där ;) Och så är det ju sommarlov nu, så kommer vara ganska mycket i Vaggeryd jag med :D

Så...


Det är väl när skolan börjar igen som helvetet kommer börja... TT.TT

But! Jag vägrar ge upp hoppet om lycka!

I will never be sad for long!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, inte för att det riktigt har med inlägget att göra men men.. Jag planerar att gå på KultCon iår och jag försöker hitta några att gå med då mina kompisar inte är så intresserade av Japan, anime, manga osv.. Jag undrar iaf bara om du ska gå detta året! :) du kan få tag i mig på Skype: TotoroLikesCosplay och msn: [email protected]

2012-07-04 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0