Egen underhållning! :)

Aaah... plockade fram min ritplatta från garderoben idag och ritade lite :) Vet inte hur lång tid det var sedan sist jag använde den 0.0 Tror det var ett helt år sedan sist!! OMG fy på mig!!
 
 
Jag har den här gången använt mig av den här mangabase bilden som jag hittat någonstans på deviantart för hur länge sedan som helst!! Så kommer tyvärr inte ihåg vad personen som gjorde den hette... sorry!! Men nu har jag i alla fall sagt att den inte är min ;)
 
Så här blev den när den var klar:
 
 
 
Karaktärerna är mina älskade Kyu & Chi (stor version) och Sai & Oishi (handdock version) och är karaktärer från min fantasybok jag skriver^^ Gjorde även en kort mangasnutt med Sai & Oishi i sommras om ni kommer ihåg den :P
 
Så kan jag inte säga att jag äger dem alla... Min bäste vän Jin-sama (goshujinsama.blogg.se) är skaparen till Sai & Kyu och jag till Chi & Oishi... Men det går liksom inte att skilja dem åt från varandra då de "lever i samma värld/historia". Det är nämligen så att dessa karaktärer (speciellt Sai & Oishi) har en hemsk bakgrund och ett fruktansvärt öde...
 
Det har gått 5 år sedan de skapades och intresset för dem har inte sjunkigt ett smack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0