Naruto powerfull shippuden - Nintendo 3DS

visste ni om att ett nytt narutospel på nintendo 3DS släpptes denna månaden??

Naruto Powerfull Shippuden - 399kr (cdon.com)



hehe, jag har väl vetat om dess existens nu i några veckor men det är nu som jag beslutade mig för att köpa det>.< beställde den nyss så lär dyka upp i brevlådan i början av nästa vecka!!:D




i det här spelet är alla karaktärerna i chibi-format (som i Naruto SD) och spelet bygger på hela shippuden serien men humorn är högt utestående!




som till exempel, att kakashi (och även Lee, i think) använder sexy no jutsu xD haha omg!!




och sedan är karaktärernas grimarser riktigt awesome roliga och adorable>.<

ljudmässigt så talar alla karaktärerna japanska även i den här versionen då texten är översatt till engelska... det tycker jag är toppen!! efter som jag ser (och har alltid gjort) anime på japanska skulle det vara hemskt plågsamt att höra de engelska dubbningarna i spelet-_-

och nu ger jag upp för idag... time to sleep! imon blir det att gå upp tidigt och sedan en heldags arbete med grupparbetet... som jag inte fattar något av-_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0