När jag kom hem...

... från mangaklubben så hittade jag ett brev liggandes på vardagsrummet. (Adresserat till mig!)
Enligt den så har jag ett brev att hämta på posten.. Men liksom studentklänningen ska ju inte komma fören om tre veckor... och jag fick ju även två paket igår, så nu ett till idag...

Tog cykeln och stack till Ica på en gång för att hämta ut den. (Även fast jag var supertrött efter mangaklubben!) Men när jag kom dit sa dem att jag skulle hämta det hos posten... När jag kom till posten så insåg jag snabbt att det var stängt....

Så det var alltså bara att åka hem igen, hämtar ut det efter skolan imon...

Jag tror faktiskt jag vet vad det är, Barnboken till projektarbetet (som är lite väl försenad!)... om det inte är dem så har jag ingen aning om vad det kan vara...




Ni minns väl barnboken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0