Ny Anime... till mig!!

Jag har börjat kolla på Ao no Exorcist som är en ny och som jag förstott det ganska populär anime-serie!

Jag kan inte så mycket om handlingen ännu eftersom jag bara sett de 4 första episoderna (ska kolla mer imon!) Men under de episoderna så har jag fastnat för serien helt! (HUvudpersonen är en demon dessutom!! o^o Tydligen satans son i född från mänslig kvinna...!) Kan egentligen knappt vänta på att få se hur denna historia kommer att sluta...

Rin är 15 år då han till slut får veta att han inte är en människa utan en demon och börjar kort efter plugga till en exorcist för att bli starkare (alla är ute efter honom! demonerna för att de vill ta "hem" honom och exorcisterna ser honom som ett hot!)

Så nu när han ska plugga tillsammans med dem.. så undrar jag hur lång tid det kommer att ta innan Rin råkar avslöja sig bland dem...! Spännande!! Och hans tvillingbror Yukio! Han är bara sååå grym! Speciellt när han håller pistolerna!



Haha det var allt jag ville ikväll!

Oyasumi nasai! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0