För vi har tagit studeeeeentenn... fy fan vad vi är braaaa...!

Yeeeees....! Igår sprang jag ut på skolans alltan tillsammans med resten av klassen och tog studenten! Det var helt underbart <3

Efter myset hemma med familjen så blev jag upphämtad av Usagi-san för att åka iväg till förfesten!! Vi alla saknade att Jin-sama inte ville mysa med oss där :(

Och sedan åkte vi iväg till studentfesten i Jönköping! Fan vad kul jag hade! Ville typ bara dansa och sjunga! (Jag och Jin-sama var galnast!) Men sedan runt kl 2 så åkte vi hem supertrötta och supernöjda!





Och idag är jag fortfarande trött och seg...  men NEJ! Jag är inte bakfull! Bara trött efter hur aktiv jag varit igår... plus att jag varit vaken längre än vad jag är van vid :P Men har inte ont i huvudet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0