Hejsan sverige!

Jag har precis stigit upp ur sängen och gjort i ordning lite frukost. Det är bara jag här om man inte räknar med min syrra som fortfarande ligger och sover.... Men resten är ju och jobbar ;)

Jag får väl börja med att skriva på RP-forumet så att Jin-sama blir glad sen när hon vaknar ;D Sedan tänkte jag faktiskt fortsätta kolla på Kyou kara Maou! Anime :) Har precis laddat ner hela serien och ska kolla igenom dem nu i sommar! Jag har även en vilja att cosplaya någon från denna serie... Först så hade jag tänkt mig Wolfram eftersom han är så cooool...! (A) Men nu senare så vill jag nog hellre cosplaya Yuuri... Beslutsångest -_-

Här är dem!



Yuuri är den svarthåriga medan då Wolfram är den blonda!

Hm... För att vara ärlig så vill jag cosplaya båda två av dem.. men har bara pengar till en!! TT____TT


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Hm... Tufft val! Men jag tycker att du kan ta och bestämma dig någon gång om du vill med på närcon eller inte! Har också skrivit på forumet som gaia bestämt sig för att flytta till något privat RP grej.... jätte skumt... men jag skickade någon inbjudan till dig tror jag... inte riktigt säker men det får du se när du läser^^<3

2011-06-17 @ 14:44:35
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Hm... skumt ja, ska in och kolla forumet!

Jag ska nog cosplaya Yuuri! Och kan inte bestämma mig om jag vågar köpa biljetten till NärCon pågrund av pengabristen.. men vill veta hur mycket resan kostar också! + har inga kampsaker så måste fråga mormor eller maria om de har liggmadrass och sovsäck... (sovsäck vet jag att maria har för har lånat den tidigare!)

2011-06-17 @ 14:52:31
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0