Projektarbete~~

Skriver på det stora projketarbetet som ska vara inlämnad om endast två veckor! X.x

Man kan väl säga att det är mycket kvar att göra... bäst jag skyndar mig!

Så ska vi göra en film till redovisningen dessutom, dock hålls redovisningen en vecka efter, men vi måste lära in den lilla faktan som jag hittat och bli klar med våra gipsmasker... Jaop, vi gör karaktärerna från barnboken i gipsmasker och ska använda dem när vi är de olika rollerna i filmen...

Jin-sama... Hayaku kudasai...

Jag vill inte stressa dig i onödan men om du fortsätter att skjuta upp arbetet så kommer det bli stressigt när vi endast har få dagar kvar att göra klart... (Bara en varning!)

Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Sitter och har tänkt göra de sista gipsmaskerna men verkar som om min kära syster inte bryr sig och är enbart tjurig hela tiden... Därför vet jag inte om jag kommer att bli färdig med dem tills imorgon tack vare att hon vägrar göra det! Får sådant utbrott på henne! Igår ville hon om jag bakade men idag vill hon inte... sådant problem man har! >o<

2011-03-22 @ 16:26:06
URL: http://goshujinsama.blogg.se/
Postat av: Kaeru-hime

Hahaha, sorry för att jag har tjatat så mycket på dig Jin-sama! Men kan får panik när någonting inte går som det ska... speciellt inom skolan :S Gomena!

2011-03-24 @ 19:53:25
URL: http://kaeruhimesama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0