kämpar med självförtroendet uppe!!

Fick veta mitt resultat från min första examinationsuppgift jag hade i fredags....

Jag blev UNDERKÄND!!!!!

Vad fan ska jag göra nu då*?!

SVAR:

Helt enkelt så måste jag hållaa humöret upp och inte se det som världens undergång! Det var trots allt min första uppgift med betyg på universitet... så det kommer kanske gå bättre när jag väl kommit in i detta helt!
Dessutom så har jag en stort skrivarbete att skriva till slutet av den här veckan! Så jag har inte tid för deprition! Eftersom jag är bättre i skrift än muntlig så har jag intalat mig själv att verkligen visa för min lärare vad jag faktiskt kan gå för!

Önska mig lycka till!~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0