Nästa helg!

Nästa fredag ska jag på bröllop! Det är min mammas kusin som ska gifta sig, men jag själv har inget minne av henne... Men trotts detta så ser jag fram emot detta!

Det är ju inte så ofta som man går på bröllop!

Så har jag smått lyckats övertala mamma att hämta mig i Värnamo efter skolan, eftersom det tar en timme innan nästa tåg kommer och då är jag inte hemma fören 15.30... Mamma ville helst åka vid 12!!

Det är ju en bit till Stockholm...

Men jag vill inte missa skolan! Dessutom så har jag en uppgift till den dagen vilket skulle innebära att jag måste göra det senare i mindre grupp och med högre krav! Så skulle faktiskt vara beredd att skippa brölloppet för skolan... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0