Torsdag 15/9-11

Idag pluggar jag allt jag orkar! Eller jag kommer dela upp tiderna lite då uppgiften ska vara inlämnad senast på sändag... :)





Sen kl 15 tar jag en skön paus och går och möter Usagi-san! Jag har inte sett henne på nästa 4 veckor nu! Så saknar henne otroligt mycket!

Vi ska äta pizza ihop på en restaurang här i min by!
Efter det då hon & co ska tillbaka till gymnasieskolan för disco så tar jag nog sällskap med dem bort till preem-macken som är i närheten för att hämta ut lite kurslitteratur igen! (Min andra beställning!)

När jag kommer hem ska jag väl fortsätta plugga.. om jag nu kommer in i det! (Jag har ganska svårt att konsentrera mig på arbetet...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0