hehe...<3

Nu sitter jag och ifrågasätter mig själv om jag ska skriva på forumet eller inte... Jag skriver rollplayforum med Jin-sama... och hon har en del onda planer inom forumet... så grublar över vad jag kan skriva för att inte göra det ännu värre...! Haha!

För övrigt så är jag sjukt trött idag... hade Rörelse och dramalektioner idag (vilket jag annars tycker är sjuktroligt... men inte idag på något vis... :P)

Dessutom så har jag kommit fram till att det är inte internet som är problemet hemma... utan det är själva datorn!!

Så nu går jag runt och funderar på att köpa en nya dator... suck! Det är inte ens gammal!! (men datorn fungerade bra innan jag instrallerade det trådlösa så vet inte om jag skulle våga instrallera det på den nya datorn isåfall!!>__<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0