3 veckor kvar!

Jaop! Det är tre veckor kvar innan jag flyttar så har planerat med familjen en sväng till Ikea imon för att handla upp sådana saker man behöver i ett hem, dessutom så ska jag granska lite möbler, men inte köpa... jag beställer dem genom internet och får dem direkt hemskickade till lägenheten... :S

Och tydligen så ska alla med till ikea! Alltså... Mamma, hennes man, Erika, Anders och JAG!

Det blir alltså är full bil... Hur ska detta gå?

Vi har inte heller den största bilen heller...

Ska bli kul att se faktiskt! Se hur lång tid det tar innan vi går i krig med varandra där mitt i affärerna eller kanske ute på parkeringen ;) Bor du i Jönköping så kan du ju passa på att besöka ikea, det lär bli kul xD haha! Skojar bara med er!

God Jul!!<3


Kommentarer
Postat av: Jin-sama

Kaeru-hime! Jag har en sådan där % off grej som jag inte behöver men du lär behöva. Då kan du låna en släpvagn för inte alls så mycket pengar >_< Du får den när jag kommer till Vaggeryd nästa vecka >-< Nu ska jag snart (kanske) fortsätta med julklappsgrejen... hihi och du har fortfarande inte listat ut vad du får av mig ! MOHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHHAHA -^o^-

2011-12-13 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0